2024 жылдың 15 сәуірінде қалалық мектепалды даярлық сыныптарында сабақтарды ашық қарау апталығы аясында мұғалімдер Л. Н.Алтынбекова, Т. М. Бочарова көркем әдебиетінен “Ертегілер еліне саяхат”, математикадан “Мен және Қазақстан”КВЕСТ ингерленген сабақтар өткізілді.
Өткізілген сабақтар логикалық түрде құрылды, ал кезеңдер өзара байланысты және өзара келісілген, берілген тақырыпқа сай болды. Барлық жұмыс коммуникативтік қасиеттерді дамытуға, балалар ұжымында да, қонақтар мен балалар арасында да достық қарым-қатынас орнатуға бағытталған. Сабақтар серпінді өтті және іс-әрекеттің өзгеруін көздейтін әдістерді қамтыды (үстелдерде, тақтада, кілемде). Балалар ойын-сауық тапсырмаларының атмосферасына толығымен еніп, оларды ерекше қызығушылықпен орындады. Қолданылған әдістер зерттелетін материалға және балалардың даму деңгейіне сәйкес іс-әрекетін ұйымдастыру әдістеріне сәйкес келді.
Ойын әдістері қолданылды: қиялдағы жағдайға ену, ойын мотивациясы, іс-әрекетке шақыру, оның ішінде ақыл-ой әрекеті, логикалық әдістер: салыстыру, жалпылау, жіктеу, қорытындылар. Барлық сабақтар барысында мұғалімдер проблемалық жағдайлар жасады, онда балаларға өз білімдері мен дағдыларын көрсету қажет болды.
Сабақтарда балалар қызығушылық танытты, белсенді және мұқият болды, өздерін жайлы сезінді. Сабақ барысында балалар өздерінің жауаптары мен басқа балалардың жауаптарын бақылау, жауаптармен қиындық туындаған кезде бір-біріне көмектесу қабілеттерін көрсетті.
Педагогтар Алтынбекова Л. Н., Бочарова Т. М. алға қойылған мақсаттарды ойдағыдай орындады. Таңдалған оқыту әдістері іс-әрекетті ынталандыруды, балаларды қойылған міндеттерге қол жеткізуге ұйымдастыруды қамтамасыз етті, алған білімдерін жалпылауға және бекітуге көмектесті.