Skip to content

Әдістемелік марафон 2024 жылғы 01 ақпанда № 4 ЖББМ КММ-де…

Әдістемелік марафон

2024 жылғы 01 ақпанда № 4 ЖББМ КММ-де Балқаш қаласының білім бөлімінің қолдауымен және "1000 мектеп" республикалық жобасын іске асыру аясында әдістемелік марафон өтті.
9-сыныпта Г.А. Левчик мұғалімнің жетекшілігімен геометрия сабағы "үшбұрыштардың шешімі" тақырыбы бойынша жоғары сынып оқушыларын зерттеу қызметіне жүктеді. Мұнда оқытудың интерактивті және белсенді әдістері шебер қолданылды. Графиктердің презентациялары, тест тапсырмаларын орындау, дәптерлердегі логикалық есептерді шешу, содан кейін оларды тақтада түсіндіру таңқаларлық түрде біріктірілді. Күрделі тақырыпты түсіндіру кезінде мұғалімнің кәсіби сауатты және сонымен бірге өте түсінікті сөйлеуін атап өту керек.
А. Р. Бекашпекова 7 "Б" сыныбында "Әлемге әйгілі Ұлытау"тақырыбы бойынша Қазақ тілі сабағын өткізді. Сабақ іс-әрекетке ынталандыру кезеңінен басталды, оның мақсаты оқушылардың оқу іс-әрекетіне қосудың ішкі қажеттілігінің пайда болуы үшін жағдай жасау болды. Мұғалім сұрақтар жүйесін қолданды, проблемалық жағдайларды, ойын оқу әрекеттерін, белсенді жұмыс түрлерін, интерактивті тапсырмаларды жасады. Оқу материалы бүкіл сабақ барысында оқушыларды іздестіруді және зерттеуді ұйымдастыруда жұмыс істеді.
5 "А" сыныбында орыс әдебиеті сабағында "О. Уайлд "Бұлбұл және раушан" тақырыбы бойынша қойылған мақсатқа қол жеткізуге Ю. Г. Бровкина алға қойған міндеттерді орындауға ықпал етті: қолдау мен қызығушылықтың, құрмет пен ынтымақтастықтың қолайлы атмосферасы құрылды; ұғымдардың анықтамасын тұжырымдау және өз ойларын білдіру қабілеті дамыды; логикалық ойлау және оған сүйену қабілеті қалыптасты. Белсенді жұмыс түрлері " Ашық микрофон", синквейн, кластер," Қуаныш жүрегі", Венн диаграммасы," Ыстық орындық", синквейндер жинағын құру әр оқушының шығармашылығын ашты.
Әдістемелік марафонды өткізудегі соңғы аккорд "Арифметикалық әрекеттерді жазу ережелері" тақырыбы бойынша Ж.К. Садыкованың 6 "А"сыныбында информатика сабағы болды. Мұғалім ақыл-ой әрекетін белсендірудің әртүрлі әдістерін қолданды: талдау, синтез, салыстыру және салыстыру. Жаңадан хабарланған білімді түсіну, бастапқы жалпылау және жүйелеу ұйымдастырылған.

Пікір қалдырыңыз

Электрондық пошта мекенжайыңыз жарияланбайды. Міндетті өрістер *