Ағылшын тілімен әлемді ашу
(«1000 мектеп» республикалық жобасын іске асыру)
Ағылшын тілі қазіргі адам өмірінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Кез келген шет тілі мұғалімінің міндеті: балалардың тіл үйренуіне ерекше назар аудару және оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.
24 қаңтарда Балқаш қаласының «№ 4 ЖББМ» КММ-де «Animals.Adjectives» тақырыбы бойынша 5 «Г» сыныбында ағылшын тілінен қызықты, шығармашылық сабақ өтті. Сабақ «1000 мектеп» республикалық жобасы және Балқаш қаласының білім бөлімі ұйымдастырған әдістемелік марафон аясында өткізілді.
Мұғалім Омиралы А. Д. балаларға ерекше жануарлар әлемін ашты. Креативті түрде жасалған тапсырмалар оқушылардың шет тілін үйренуге деген ынтасын арттыруға ықпал етті. Барлық балалар сабаққа белсенді қатысты, өздерінің жетістіктері мен достарының жетістіктеріне қуанды, сыныптастарына жанашырлық танытты. Ағылшын тілі сабағы танымдық, практикалық және тәрбиелік мәнге ие болды. Жас мұғалім қызықты интерактивті педагогикалық олжаларға толы шығармашылықтың ерекше атмосферасын құра алды.
Открывая мир с английским языком
(Реализация Республиканского проекта «1000 школ»)
Английский язык – важная составляющая в жизни современного человека. Задача любого учителя иностранного языка: привлечь особое внимание детей к изучению языка и развивать творческие способности учащихся.
Интересный, увлекательный, творческий урок английского языка прошел 24 января в КГУ «ОШ № 4» г. Балхаш в 5 «Г» классе по теме «Animals. Adjectives». Урок проведен в рамках Республиканского проекта «1000 школ» и методического марафона, организованного отделом образования города Балхаш.
Учитель Омиралы А. Д. открыла ребятам своеобразный животный мир. Задания, разработанные в креативной форме, способствовали повышению мотивации обучающихся к изучению иностранного языка. Все дети активно участвовали в уроке, радовались своим успехам и успехам друзей, сопереживали своим одноклассникам. Урок английского языка имел познавательное, практическое и воспитательное значение. Молодому педагогу удалось создать неповторимую атмосферу творчества, наполненную интересными интерактивными педагогическими находками.
